Şəxsi köməkçi / Korporativ katiblik şöbəsi / Katiblik bölməsi

Şəxsi köməkçi / Korporativ katiblik şöbəsi / Katiblik bölməsi

Kapital Bank
  • Şəhər

    Bakı,

  • Kateqoriya

    Bank xidməti

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam ştat

  • Yerləşmə tarixi

    05 noyabr 2024


Rol haqqında

Kapital Bankın kollektivində çalışacaq Korporativ katiblik şöbəsinin Katiblik bölməsinin şəxsi köməkçisini axtarırıq. Biz müştərilərimizlə mehriban, başadüşülən və səmimi üslubda danışmağı, xidmət və məhsullarımızın isə hər bir azərbaycanlı üçün başadüşülən olmağını istəyirik. Bankın müştərilər tərəfindən soyuq, anlaşılmaz bir qurum deyil, etibarlı, dürüst və sevimli bir həmsöhbət kimi qəbul edilməsi bizim üçün vacibdir.


Öhdəliklər:

  • Katiblik şöbəsindən rəhbərliyə ünvanlanmış xidməti sənədlər qeydiyyatdan keçdikdən sonra həmin sənədlərə dərkənar tikmək və rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən sənədlərə baxıldıqdan və dərkənarda müvafiq göstərişlər və qeydlər edildikdən sonra həmin sənədləri icraçılara çatdırılması üçün Katiblik şöbəsinə vermək;
  • Daxil olan zənglərə cavab vermək, lazım olduqda rəhbərliklə əlaqəni təmin etmək;
  • Rəhbərliyin qəbuluna gələn əməkdaşların, ayrı-ayrı vətəndaşların görüşünü təşkil etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilmiş göstərişlərin departamentlərə və lazımi ünvanlara çatdırılmasını təmin etmək;
  • İnsiatoru olduğu, istifadə etdiyi modeller varsa cavabdehlik daşıyır;
  • Əmək müqaviləsi, struktur bölmənin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili hüquqi aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra edir;
  • Birbaşa rəhbəri, İdarə Heyətinin sədri(Baş icraçı direktor) tərəfindən verilən, Müşahidə Şurası və bankdaxili komitələrin, həmçinin komissiyaların qəbul etdiyi qərarlardan, əmək müqaviləsindən, struktur bölmənin Əsasnaməsi və fəaliyyətinə dair bankdaxili hüquqi aktlardan irəli gələn tapşırıq və sərəncamları “qanunun tələbləri çərçivəsində” icra edir ;
  • Cəlb edilmiş təcrübəçilərə və əməkdaşlara işlərində dəstək göstərir və onlarla birgə fəaliyyət göstərir.
     

Tələblər:

  • Ali təhsil ( İqtisadiyyat,maliyyə,uçot və audit yönümlü ixtisaslar üzrə);
  • Əla səviyyədə azərbaycan və ingilis dili, orta səviyyədə rus dili;
  • Microsoft office proqramları üzrə biliklər (Excel bilikləri);
  • Dəqiq və məsuliyətli olmaq, detallara fikir vermək qabiliyyəti;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti.
Şikayət et

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Daha çox