Sales representative

Sales representative

Pitsdatenrettung
  • Şəhər

    Bakı,

  • Kateqoriya

    Satış üzrə mütəxəssis

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Frilans

  • Yerləşmə tarixi

    21 iyul 2022

Sales representative is responsible for communicating the benefits of a company's products in order to drive sales. This position is for you if you enjoy speaking with people and can turn a regular conversation into revenue for the company. 

You must be positive, energetic, be flexible and able to adjust quickly to demanding changes of the business. You must have excellent communicational skills, be able to use proper phone etiquette and have problem resolving skills. You must be able to work well in a collaborative and team-oriented environment.

Job Responsibilities

  • Answer customer calls and online chats following organization standards to maintain exceptional service
  • Encourage customers to buy services and products by using a prepared script to reference important parts of what the company offers.
  • Go off-script when necessary to build a relationship with customers or answer any questions they have not addressed in the script.
  • Advise prospective and current customers by answering questions and addressing concerns about purchased products.
  • Identify and escalate priority issues
  • Update database with new information every time a customer calls, according to standard operating procedures in Salesforce CRM.
  • Process customer shipments/changes/returns according to established department policies and procedures.
  • Work closely with the accounting department to resolve disputed credit items and delayed payments.
  • Provide timely feedback to the management team regarding service failures or customer concerns.

Job Qualifications:

  • Superb communication skills: written and verbal in German Language including business email writing skills.
  • Excellent computer skills: comfort in navigating multiple systems, proficiency in MS Outlook, Word, and Excel. good speed typing skills on QWERTY keyboard
  • Excellent time management skills: ability to prioritize tasks efficiently without direction.
  • The ideal candidate has native level German language with a background in sales management and technology

Şikayət et

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Daha çox