Personal Assistant

Personal Assistant

Azfar Med

  • Şəhər

    Bakı,

  • Kateqoriya

    Digər

  • Maaş

    0 - 600 AZN

  • İş rejimi

    Tam ştat

  • Yerləşmə tarixi

    16 may 2022

  • Certification in secretarial work, office administration, or related training.
  • 1-2 years of experience as a personal assistant would be advantageous.
  • Extensive experience in creating documents and spreadsheets, using office software such as MS Word, Excel, and PowerPoint.
  • Advanced typing, note-taking, recordkeeping, and organizational skills.
  • Ability to manage internal and external correspondence.
  • Working knowledge of printers, copiers, scanners, and fax machines.
  • Proficiency in appointment scheduling software such as MS Outlook, as well as call forwarding.
  • Excellent written and verbal communication skills in Azeri, Russian and English.
  • Work conditions: 
  • Work hours 09:00 - 18:00
  • Work days 5/2  
  • Salary 600 AZN 

Şikayət et

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Daha çox