Office Administrator

Office Administrator

Hydroserv Caspian Limited Azerbaijan

  • Şəhər

    Bakı,

  • Kateqoriya

    Katibə / Resepşn

  • Maaş

    Razılaşma ilə

  • İş rejimi

    Tam ştat

  • Yerləşmə tarixi

    20 noyabr 2020

Our Requirements:

  • Welcoming visitors and directing them to the relevant personnel.
  • Carrying out clerical duties such as answering phone calls, responding to emails, and preparing documents, including office correspondence, memos, resumes, and presentations.
  • Coordinating and managing appointments, meetings, and the conference room schedule;
  • Performing bookkeeping tasks such as invoicing, monitoring accounts receivable;
  • Manage admin. purchases (office stationery,printing materials,office equipment,household goods);
  • Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies;
  • Manage agendas/travel arrangements/appointments etc.
  • Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.)
  • Track stocks of office supplies and place orders;
  • Submit timely reports;
  • Assist colleagues whenever necessary.


Şikayət et

Oxşar vakansiyalar

Bakıda işlər

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Hellojob.az iş elanları və karyera imkanları sahəsində liderlərdən biridir. Bizimlə Bakıda və bölgələrdə iş axtarışını asanlaşdırın. Saytımızda ödənişsiz CV yerləşdirə, iş elanlarını axtara, onlara müraciət edə, maraqlı təkliflərə CV göndərə və işəgötürənlərlə söhbət edə bilərsiniz.

Daha çox